daaark hair day

länge sen jag skrev men det är pgr att jag inte fattar ett skit utav det här egentligen, men vi fortsätter väl att testa ha.. 
Snart blir det att fara sig iväg till london p lördag redan, har redan resfeber tror jag :O ? men sitter här och käkar mina pringles (Even more Delicious) chips och tänker på vad jag ska ha på mig efetrsom att vädret där nere verkar vara upp och ner regnar lite si och så  ? men vet att jag ska ha på mig min gråa mössa väldigt mycket och mina pilot brillor som jag köpte på h&m på herr avdelningen för min slant.. man vet ju aldrig ifall det blir för ljust ute huhu ;) snön är ju verkligen vit i år :O  måste inköpa mig en bok som jag kan ligga och läsa innan jag ska sova på hotell rummet och på flyget för jag kan verkligen inte sova på nätterna så tror det blir   (The Truth about Diamonds ) nicole riches eller kate moss bok (Addicted To Love Book) ett måste ! ...

Alla pratar om att leche verkar vara så bra ?  nja jag tyckte det inte var så värst bra, jo visst var det helt okey och grymt härligt folk, men jaaa så jag och claudia sprang upp till otten och checkade läget om det skulle vara roligt där ?  men nej där var det rikigt skumt folk ? eeh , hell ya.. så vi sprang fort ner tillbaka till Leche :) men bråk få¨r man räkna med att det blir, som i lördags!! :)

Nej, men nu måste jag gå och lägga mig och lyssna på slow songs :) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi dom där pilotbrillorna har jag med köpt, ett par svarta! dom är ju grymma^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback