älskade syster tillbaka i tråkiga staden

systra min har kommit hem, hon kom hem i lördags och direkt blev det att göra iordning sig och börja förfest och in i våran lilla feststuga som det nu heter och alla micis kompisar öser in och kommer in och skakar rumpa.. sedan bar det av till efterlängtade leche som bara är en gång i månaden  :)
claudia och pascal och malin hade en present till mig liten försenad födelsedags present, och det var detta fina halsband som jag alltid velat ha och jag blev så GLAD!  på leche var det massa folk, och det var riktigt roligt och mycket roligt nu när syster är hemma så man har nåt att göra om dagarna också, eftersom att vi båda är så jäkla rastlösa och måste göra saker hela tiden, så är det skit bra att vu umgås.. älskar när hon är hemma, man känner sig så trygg :) tack och lov.. image262

 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah gud va söta ni var när ni var små! uh saknar min syrra när jag ser såntdär :/

Postat av: vanessa

du ser ut som en liten troll unge :D

2007-05-01 @ 19:35:48
URL: http://vanessae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback