New and old stuff

lite saker jag har införskaffat mig, några veckor sen och från denna vecka..

 my new golden shoes im love them.
 nya jackan second hand
 leopard klänning second hand
 my lovely pink tights
 top shop klänningen
 my new addidas shorts
 mina fina träskor som jag fick av flickorna :D
 vit klänning från h&m
 farmors blå väska
 Thailand klänning (ballong klänning )
 rosa pumps jag fick av lisa :D
 bik bok ring
   ljusa levis
  farmors väska
 vero moda klänning
 mitt leopard sett ( har det inte tillsammans)
 höga i midjan dr denims ( kan ha dom bagi to )
  en gammal levis jeans jacka och nya fula lee
 grön kjol från h&m
 klänning från h&m (någon som vill köpa ?  me dont like it!)
 senaps gul klänning från någon internetsida
 guld jacka från h&m
 pappas gammla jacka
 jacka från vero moda

lite stuff jag köpt senast lite fler cloths men orkad inte fota dom!



Kommentarer
Postat av: Johanna

lilla pluttan då, gud vad du shoppar! snyyyyggggaa grejer!

Postat av: Anonym

vart är guldskona ifrån :)?

2007-04-27 @ 22:06:47
Postat av: Vanessa

och alla kläder ligger på golvet :P sötnos. roligt igår ;)

2007-04-28 @ 10:48:45
URL: http://vanessae.blogg.se
Postat av: anne

snygga jeans, vart köpte du dem? =)

2007-04-28 @ 18:27:28
Postat av: anne

levisjeansen alltså!:)

2007-04-28 @ 18:27:58
Postat av: kiki

Jag hatar dig jess.. du är så förbannat snygg.. ååh.ditt as.:D
men du är MIN bara MIN modell. puss

2007-04-28 @ 21:54:38
Postat av: Emelie

secondhand jackan är skitsnygg, allt annat också!

2007-05-01 @ 17:27:48
URL: http://emelieems.webblogg.se
Postat av: jenny

åh va sniiiggt!!!

2007-05-07 @ 18:32:27
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback