ALLA ÅKER ..

Kul nyhet då..  Pascal åker ifrån mig :( i mer än tre månader hon ska till new york och dansa och jag åker utomlands och hon åker den 26 så hinner inte säga hejdå eller får göra det om två veckor .. men all lycka till henne .. hon har lovat att skaffa barn och hitta en kille fast först tänka på dansen..  mulat ungar next. 
men kommer saknar henne grymt mycket på jobbet och annars också. som en syster är hon verkligen pratar om allt från himmel och jord världens bästa är pascal! image565


föresten så är jag och natalie släkt, eller jag är svärmor för henne hahaha så jäkla kul..
det man minst anar, inte ens jag anade det men ni gick och underhöll det hela tiden era jövlar tills jag åkte till thailand och fick reda på allt :) alltid kul.. alltid vi som skämtat om det och nu är det så coolt!


Kommentarer
Postat av: vanessa

då hinner du visst säga hej då ju :) sötnos. ses sen!

2007-08-03 @ 14:06:29
Postat av: sara

skorna du
köpte,var fett snygga,hur mykke kostade dom? och vilken färg e de i man ser inte hah? :D
harrbra

2007-08-05 @ 07:29:26
Postat av: jessica

-tack tack, de kostade 249 kr dom är silvriga :)
- ja det glr jag ju tänkte att vi kommer hem den 26 :D

Postat av: Tiff

Hallå i stugan. Tittade bara förbi lite och behövde bara lämna en liten kommentar. Gillar din blogg och måste säga att du är så otroligt vacker! Brukar se dig på stan ibland och du är verkligen hur vacker som helst! :) Ja det var väl det jag ville få sagt!
Hoppas du har en underbar sommar!
Mvh

2007-08-09 @ 01:28:48
URL: http://dindaa.blogg.se
Postat av: Riizkypizky

Mohaha alltid. . Nån måste jag ju väl få vara kär i hela livet ? :D

2007-08-10 @ 17:05:40
URL: http://rizkallah.blogg.se
Postat av: jessica

R- hahaa jooo men håll dig kär i en tjejaa istället ;) muhaha
T- vad gullig du är :)

2007-08-12 @ 17:50:05
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback