BUNDY

jag är super seg seg seg ass hell
men det ska fasiken inte förstöra min utekv'll idag
jag gör en återställare eller vad sägs? 
ope, snart hem till johanna och skåla :)
men egentligen är jag sur på mitt hår
det blir aldirg samma färg som jag vill ha det
det är dumt super dumt ..
har kalast för mycket senast tiden,
sedan jag blev ledig från jobbet så
mer än varanan dag ! nooot good fo shoo..
sitter och laddar music kom på en låt som jag
lyssnade jämt på förr lil corey- the first time
jag är kär i den låten..
vi har fått tillbaka våra kanaler äntligen kan jag
få kolla på mtv- DISMISSED hahaha..
ikväll blir det joe sen deli ovanligt?
vi bor där..  sedan ut fast att jag var ute igår
hugo det var trevligt.. jag och eve sprang upp och ne rpå
otten, på hugo tärffade vi engelsmän or what israelare
de fightades, de hade den underbaraste dialekten typ
HOW U DOING .. jag tränade min engelska för eve kunde
dung bra! de skulle till hugo idag igen
det blir mer att träna engelska ..
nu ska jag gå och sy en tröja för jag vet inte vad jag ska ha på
mig eller jag ska mixtra lite med en t-shirt...
ciao

vet du hur man säger  världens vackraste tjej ?  "en fin guzzilago" hahahaha döda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback