FACE

det var jätte fint väder ett tag
men det försvann lika fort
jag blev jätte ledsen då :( fast glad att jag får andvända
mina gummisar som är leopard..
jag har egentligen inte vettigt att skirva men
jag gör det ändå :)
jag älskar mongon, jag vill höra ett skämt nu
så jag kan skratta hela kvällen och säga
det var dagens fii..
Matte frågade idag om jag ville jobba på
lördag på deras rest. det är ju cash ? 
varför inte ?  men det är på lördag jag har ju
lite bestämt ? 
jag vill, men ska höra av mig till honom idag..


jag är känslig eller
är jag bara känslokall ?
jag vet inte hur jag ska förklara det
men det bästa sättet är att
hålla det inom mig..
jag vill bara vara glad :) och
det är jag men inte när jag ser dig
när jag hör dig eller what a fuck..
just nu hatar jag kärlekslåtar fast jag
älskar dom..
stop thinking.. i cant.
 

vad gulligt gjort av natta
soulmates





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback