grekland

det går inte förklara hur underbart
och mysigt det var i greeceee..
härlig värme mycket med sol och bad
massa prat och dricka och massa massa
av allt..och sistmen inte minst RYCKEN VETTU RYCCCKEN
 nästa resa ska vi planera, alla tjejer tillsammans ?
det var en underbar vecka iallafall mer behöver jag inte säga :)

helgen var mycket bra :) förutom i lördags tror det blev för mycket
dricka för min del, för minnesluckor har jag allt!

jag har försej börjat ny línje och  ny skola, så jag hoppas att allt ska
gå bra.. har börjat mode sömnad på ljunkan i linköping
känner inte en jävel men får väl lära känna mig folk antar jag eftersom
jag ska gå där i tre år :)


nu ska jag sova för halv 8 bussen imorrn, dont be late!
new life...

bilder kommer orkar inte lägga upp ..

älskar mina vänner, det är för "ljuvligt" huuhu


Kommentarer
Postat av: Kiki GBG

Grattis som fan hjärtat. Är SÅ glad för din skull!!
DU ÄR BÄST! visste att du skulle klara det.
Jessica the new fashion designer?Då ska jag allt vara din stylist, don´t forget that.
Luv Luv Kiki

2007-08-28 @ 09:28:18
Postat av: Lisa

Stolt över dej gumman! Men hoppas du inte förälskar dig i linköping, för norrköping är fan inget utan dej :) Älskar dig hjärtat

Postat av: johanna

så jävla kul för dig gumman, du kommer klara skolan galant! den är som klippt o skuren för dig, haha nu var jag fyndig. nä mest tråkig! hoppas vi ses på tough alliance på hugo, torsdag!?

2007-08-28 @ 19:27:17
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Caroline

Du o jag är bara så bäst. Lycka till nu vännen, we can do it

2007-08-29 @ 18:59:01
Postat av: Eva

vart i grekland var du?

2007-09-07 @ 20:26:24
Postat av: Anonym

var i chania stad :)

2007-09-13 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback