barnmat

Sitter och  äter Barn mat, det är ju så himla sjukt gott, eller alla barnmats grejjer är inte goda men ISHAVSGRYTA är så good. Den innehåller potatis torsk och citron underbaaaart gott är det. Jag kom ihåg när jag och sandra alltid gick och köpte barn mat och så kunde vi inte bestämma vem som skulle köpa för vi tyckta att det alltid var så pinsamnt att köpa, så när vi kom fram till kassan så sa vi nästan alltid (hoppas hon tycker om de här nu) alltid hahaha..så de inte skulle misstänka att det var vi som skulle äta barnmaten huhuh.. det roliga var när sandras familj hade redan beställt pizza och så hade de glömt bort sandra så skulle hon ringa själv och beställa, "Hej jag heter sandra, jag vill beställa en liten kebab med sallad......"  jag och mattis står och as garvar i bakrunden bara för att hon sa "hej jag heter sandra jag vill beställa"  så hon la på och ringde inte upp mer, men vi var så hungruiga så vi var tvunga att gå bort dit och köpa, så när vi kommer in så frågar de sandra, "var det du som ringde óch beställde och la på ?" Sandra neee neee ?  hädan efter fick sandra heta ebba eller om det var nåt annat namn nör vi gick till eneby pizzeria hahaha.. så rååååligt!                                                    barnmat

Kommentarer
Postat av: j

IOOO hur kan du äta sånt?!:P

Postat av: johanna

HAHAHAHAH så jävla störda ni är som låtsas att maten ska va till en unge haha.. LIIITE genomskinligt haha

2007-01-14 @ 20:18:24
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: jessica

det är ju skit gott testa så får du se att det är sjukt gott ;)

2007-01-15 @ 22:43:00
URL: http://jessieittparskor.blogg.se
Postat av: jessica

hhahaha jag vet vi var ju skit genomskinliga ;D

2007-01-15 @ 22:44:36
URL: http://jessieittparskor.blogg.se
Postat av: sandi

ahhahahahhahahhahaha jaaa fy fan va kul de va:D varje gång vi köpte så sa vi den repliken ahhaha:P
o ja la ju på för att du o truls står o aaaas garvar åt mej så ja med börja skratta:P ahahha din lilla skitunge

2007-01-19 @ 20:25:20
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback