jag & du

Jag tycker du har varit för borta för länge nu och det börjar bli rätt trist om dagarna, det har gått en månad kan tänka mig om du skulle vara borta längre nee jag skulle bli galen på riktigt, men tack och lov att det bara är en månad eller det är nästan mer, men du kommer ju hem den 23:e då jävlar vad jag ska krama sönder dig dumma unge har saknat dig för mycket. Men du har det ju säkert underbart och tänker inte ens hem kan jag tänka mig :) men jag har ju hört några av dina historier huhu dom låter ju riktigt bra fortsätt så hahah italiano ;) i like your style ! men iaf längtar tills du kommer hem.. saknar dig min pärla. älskar digjag & du

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin bild på er två :)

2007-10-06 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback