Shopaholic

7 tröjor en väska ett par skor och ett par brallor har jag handlat denna vecka bara och jag har inte fått min lön ännu och jag tror jag har blivit för klädberoende.. men hallåå, när ska jag andvända alla kläder? gaaaah i want to have every cloths on my body...  kläder gör en på humör !! och jag vill klä upp mig väääärsta till någon bal eller fest bara klä upp sig. Jag vill på BAL!


okey kan någon hjälpa mig med en snygg färg till mitt hår ?  har absolut ingen anning om vad som kan passa mig , och jag vill fan ha lite annorlunda denna time!

en fråga, hur fasiken gör man om man tappar jätte massa hår och äter silicia rosenrot och allt som går men ändå tappar så mycket hår att jag är sjukt tunnhåriga?  inte lika tjock hår längre...  ska man ha massa hårinpackning ? eller vad  ?  heelp need please

Kommentarer
Postat av: johanna

SLUTA FÄRGA HÅRET jessi så slutar du att tappa håret.. det blir ju sjukt slitet ;/

Postat av: Anonym

om det är till någon tröst så har en del lätt att tappa hår vid denna års period pga den torra luften. jag är en av dom olyksfåglarna. ps vill se lite mer fashion från din sida. faboulus

2007-01-28 @ 21:12:54
Postat av: jessica

okey jo det var faktist bra tröst hehe tack! jaså, då ska det bli mer faaashion från min sida ;) en fråga bara Who are you? :) thansk alot

2007-01-29 @ 20:32:55
URL: http://jessieittparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback