AUGUSTI

det är min månad denna sommar, annars har det alltid varit
juni juli... men jag är ledig hela augusti och i början av ausgusti blir det åka iväg till sthlm gbg ?
jag vill få med mig någon som vill parta lite med mig ? tjejer kom igen nu då ?
sedan efter det far jag Vanessa becca och fredrika och
kanske jessika till greta eller turkiet och ska njuta av vår resa..
längtar som bara dne till att få åka iväg från denna piss stad och
sedan komma hem och veta vart man ska börja? jag vet ingenting , absolut ingenting om nånting ?
låter inte det lite skumt eller. strunt samma i det...

Idag har jag jobbat och sedan drog jag hem till natta och färgade hennes utväxt  och hon klippte till mitt hår luggen är tillbaka igen min kära liugg som jag beundrar så mycket.. fast min hårfärg  ?  good bless me måste verkligen färga det fast att jag inte vill.. ge mig tips ? wich color?
rött, blondt ,chokladbrunt eller svarta ?  

tråkigt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

chokladbrunt,lätt:)

2007-07-27 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback