cockkii vanlij

nu äntligen är min andra dator fixad min bäbis tillbka i  mitt rum haha..
så nu har jag massa utav gammla gammla biler från några år tillbka och massa bra gamla låtar så nu pumpar jag massa i högsta volym så braaaaa!
idag är jag ledig ifrån jobbet och vilken tur att det blev fint väder så har legat ute i blåsten på min 14 vånings balkong men det tar jävlar inamma bra där uppe. . har pysslat lite med mig själv idag målat naglarna försökt klippa min lugg lite mer me blir bara bajs dåligt.  gjort ansikts mask och osv.. Tänkte färga lite slingor i mitt hår idag men vet inte ifall jag ska vänta göra det så min vanliga hårfärg kommer ut som den håller på, himlans utväxt fideriiluttan va fult det är. 

Igår var vi hemma hos john och grillade, och satt ute med musik och mös alla runt bordet huhu det var en riktig härlig sommardag, och se nu är det  rätt fint ite idag..  men det är fortfarande kyligt?   när fasiken ska man få börja andvända sina sommarkläder man har införksaffat sig då?   Höst kläderna börjar ju komma in nu ?  hur fan ska man göra nu när alla miney är slut lix? blir gaaalen. .  min garderob är full va kläder men bara utav sommarkläder och det får inte plats mer i mina fyra garderober .... men åter till igår, fredrika och jag var sugna på öl så vi fixa lite öl och började dricka lite men det var så segt ett tag med öl så fick ont i huvudet utav den suck ! men efter vi grillat åkte jag jÖhnson hdanne och neewroz till jöhnsson och kollade film med massa gott, men somnade lika fort i satt på filmen .. kom hem halv 5 somnade som en stock .. och vaknade vi tjugo i ett såg vädret sprang ut och la mig så skönt! om vä'dret änåd kund evara såhär jämt .. 
ne nu ska jag gå och göra iordning mig kanske färga håret och kanse sy ihop lite om jag hinner som jag kan ha på mig ikväll..
lite pics från några sommrarkommer upp.. checka och jnut hahaa!

                               
sommar pics
                                        vart tusan är vi lika?  ingenstans . . .       


ne nuär det för mpnga bilder.. ska göra en bilddagbok itället . . .

Kommentarer
Postat av: malin

AH, vilka gamla kort! SAKNAR förra sommaren och vädret! jag vill tillbaks. vilka minnen de korten ger.=)

Postat av: Rebecca

Sååå söta :D men du var så grymt snygg i det där mörka håret ;D

2007-07-13 @ 11:38:14
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: ellen

du e ju skit söt tjejen :)

2007-07-20 @ 16:55:28
URL: http://ellendaniela.blogg.se
Postat av: Hany

Du e så sööööt jeessiii:D

2007-08-08 @ 12:29:27
URL: http://Hon3y.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback