växa upp ?

jag vill fan inte bli stor?
jag bara ser allt folk som går på stan eller folk som jobbar
försej jobbar jag med, men alla andra som går med barnvagnar och
har stadgat sig och gift sig förlovat sig, har flyttat hemmifrån
och ska skaffa ett heltidsjobb eller någotliknande, jag vill verkligen inte bli stor... jag märker nu när jag jobbar att jag kommer aldrig vilja bli stor
och ta han dom sin ekonomi ? lixom min ekonomi ? den får min mamma ta hand om nu och vem ska göra det om 10/20 år? inte fan min mamma iaf... Sedan ska man betala räkningar och man får inte handla förns man har betalt dom för att se som blir över.. jag kommer ju för fasiken shopppa upp min lön på bara kläder? jag må¨r ju bra iaf utav att shoppa :) säg någon tjej som inte gör det herregud...
jag och vanessa som har planerat att föytta till london efter gymnasiet ? hur ska det gå ? tror vanessa får ta hand om min lön och min eknomi hah..
men vilket fall jag tänker inte växa upp!!

föresten jag saknar min syster..

Kommentarer
Postat av: Anonym

väx upp

2007-08-05 @ 10:07:48
Postat av: jessica

aaa det är någ dags ;)

Postat av: sara

och lär dej stava

2007-08-06 @ 21:57:34
Postat av: jessica

skiter i hur jag stavar på en blogg faktist, om du inte ser vad jag skirver läs inte ;)

2007-08-08 @ 19:42:50
URL: http://jessiettparskor.blogg.se
Postat av: vanessa

sara? är det du sara? våran svenska lärare?

2007-08-15 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback