bullar med mjölk

egentligen har jag inget vettit att skriva finns inget jag mer vill dela med mig,
bara det att vi hade det grymt kul igår i linköping :) och vi hade det kalas bara att jag blev väldigt hyper nervös när vi skulle åka hem och det vi sat to much in the car, det var jag lisa natta josse jonas danne macke och polisen stoppar oss och säger blås och sen åker vidare ? okey, får man vara för många i en bil eller? men sen lugnade mitt hjärta ner sig haa!
har jobbat onsdag till lördag med rean 09 till 22 bra med pengar men trött ass hell.. blir mycket att jobba i sommar så man har råd med resan som vi ska åka den 12:e eller 15:e augusti till turkiet :) ska bli härligt.. jag vanessa rebecka och fredrika , någon som vill joina oss? obs bara tjejer haha.. 

ne nu ska jag dra mig hem till lisa och käka tacos med alla tjejer .. bye bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback