Ja jävlar mitt på rövva... ;)

hej, jo jag jobbar varje dag så jag hinner inte med att vara inne på min gulliga fnutiga blogg.. så har inget speceillt att skriva eftersom att det inte hä'nder så mycket efter jobbet än att bara gå hem och lägga sig och vila upp sig till nästa dag :) men det ä'r så v'ärt det för måste spara mina cash nu till augusti för då blir det utomlands med mina kära.. men idag efter jobbet gick jag faktist till emilia och där var vanessa becca och fredrika och emilias syster som fyllde fjortis år, tycker så synd om henne, men hon är inte fjortis aktig mot alla andra snorungar som springer tex på ifk där nere så man ser dom varje gång dom går förbi typ hundraelfte gången.. det tycler jag är så barnsligt, det gjorde jag sä'kert också ?  dont remember men det hoppas jag inte på iaf..
när vi var hemma hos emilia så satt vi vid datorn ett tag och jovist, så hamnade vi inne på emilias vidoes från midsommar ;O jag tror fan att natta älskar sina bröst ?  är det inte så ?

midsommar var en härlig dag.. går upp för att göra iordning sig och sedan dra sig till bussen med alla packning och dra sig mot lang ön ? som lisa c.o skulle komma och plocka upp oss, men vi åkte för långt så det fick bli båtholms dom fick plocka oss så vi far direkt till lovisas land och där började vi smått dricka och och snackade käka och hade det trevligt och så börjar ju det självklart spöregna men vem ana inte det då ?  så vi far under parasolet eller va det nu heter, no idea! och började pumpa musiken och satte igång våghals som började bra.. jag hade laddat upp min lakrits shot som jag bjöd på och fick endel att spy haha så funny.. den var någ lite stark ? men ¨festen rullade igång och fuck va najs det var .. hela natten lång!  mer håller jag hemligt..

midsommar dagen vaknar inte så bakis?  som jag trodde att jag skulle vara, men iaf satte igång och städa allt från festen och jag säger bara vidrigt med skitigt.. men det gick fort.. somnnade ett tag och vips va klockan mycket så bara göra iordning sig och dra till gryts varv och oj vilket röjj det var där massa från norrköping faktist, men jag fattar inte vart man än åker så är det norrköpings folk ?  lyckat men det var kul och vi fixade oss ett eget dansgolc eftersom att det stora dansgolvet redan var fullt.. vi fixade en parkbänk och ståg där med massa folk runt omkring och dansade villt till markaolio " det sla vara reaagee" nånting i den stilen .. och sedan var klockan vet inte vad?  allt folk började dra sig mot båtarna och skulle fara hemmåt antar jag och vi far med bilen med danne robin totten natta jag och s¨å joh och gänget i nästa, tror vi pkte vid tre tiden och var hemma vid sex .. vi stannade vi en mack och där hade vi mat krig och körde fotbolls pgr fotbollen tappade jag ut hela min sallad.. tack för den fast dne var ändå äcklig försej.. men jag köpte en pan pizza ist så fläckar på hela mig fick jag eftersom att danne tvärnita när jag skulle äta den så fick den i fejjat ist och blev arg eftersom att jag var hungrig och fick inte äta upp dne heller, så vänder jag mig om och ser newroz MUNA?  trodde självklart det var till mig så jag kastar min panpizza på hans ärsel och oj oj den satt fint där :) någon dag får jag väl igen som sagt hämden är ljuv.. men hope nooooooot! så fgår vi inte glömma när vi invaderade elias och deras land, de låg och sov som små grisar de jävlarna så vi väckte dom och drog påvägen träffade vi på kossor och cyklar och massa mer..  men det var en toppen resa iallafall och fuck ya all som inte var med haha!!

tyvärr no pics för min telefon pajjade ?  fråga mig inte hur men min kära älskling ligger på lagning i hum två veckor ffs..  skärmen sprack ? ..

men nu måste jag fara mig till sängs för jag ska upp och jobba imorrn.. have a nice day..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback