ogräs på dig

oj oj, har inte skrivit på flera dagar men har ju haft så fullt upp hela tiden jobbat och vart med vänner festat..
men student veckan kändes ju för fasiken som om man sjölv tog studenten, jag tror vi tjejer festade mer än dom ?
det kändes iaf som det.. men så ska det vara, kan bara tänka mig nösta år när mina underbara små eller stora ska vi säga då¨söta tjejer tar studenten .. jag får ju vara med på studenten i några år till haha men lätt fett kul.
men veckan har varit super kul, och speciellt på Deli där vi alltid har börjat förfesta och röjjt som vanligt.. dom borde bli trötta på oss haha.. sen får jag inte glömma att jag gick ju med Christos på balen som var sjukt kul, riktigt kul falktist som sagt kändes som jag tog student med bal och allt haha.. men det tackar vi christos för :) som glömde biljetterna till balen yringen där så vi fick åka hem igen och hämta dom och var nästan sist av alla haha..
har jobbat lite nu och det känns bra och tjäna lite cash till utomlands resan som vi ska åka i augusti eller i slutet av juli, men jag vill åka när fredrika fyller år för det skulle vara grymtkul :)men det blir jag fredrika vanessa becca johanna ? nån mer som vill joina oss :) de här dagarna har varit roliga på början av sommarlovet må jag säga vi har spelat mycket vollyboll så jag är typ död i kroppen, hur fan kan man få träningsverk i kroppen av det ?  plus att jag fått hosat och är dyng förkyld och lan knappt hosta för att det gör ont i magen haha nästan pinsamt!

mycket folkparken med picknick, mat, godis ocj god dricka så mysigt sen vollybollen och kubb men jag gillar inte vollyboll så mycket mer haha för man blir så skitig om fötterna plus att man får tröäningsverk me dont like that lix,
vill bara säga grattis till alla studenter fy fan vad kul för er :) var hemma hos sofie och sandra man bara ser hur lyckliga dom är att sluta skolan usch va avensjuk man blir, men kan tönka mig att man kommer sakna skolan faktist, inte läxor och sånt skit med cafeterian alla vönner som samlas i skolan och planerar inför helgen osv eeaa, kan inte tänka mig utan skolan faktist.. har kämpat hårt i två äckliga år nu för jag pissade på allt i 7:an 8:an 9:an och säger bara gör jag inte om men jag lärde mig inte och fick gå priv och nu ätnligen fått G och ska börja på linjen nu ä'tnligen så jag kommer ju dårå ta sdtudenet efter tre år och för några andra två år och ett år så kommer vara med er alla på studen så kul plus att NI ALLA kommer p¨å min hoppas jag och oj oj vilket röjj det kommer bli , och har redan bestäm vad jag ska göra efter studenten trro jag om jag inte planerar in nåt annat, men blir london lätt!
linkjöping tar studenten nu på fredags, fy vad kul synd bara att jag jobbar fredag annars skulle jag komma och grattaaa men kvällen blir det röjj :) hoppas alla tjejer hänger med...

aj aj, börjar få skriv kramp orkar inte ..
meeeeeen jag vill till peace and love, men vi ska till gotland utomlands och massa små ställen lix, så pengarna bara far ju iväg och det är inte bra, men hoppas på att få jobba rätt mycket så man kan få ihop till allt :)

men ska dra och sova så man kommer upp till jobbet imorrn börjar 9 varje dag till lördag :)

lite pix från några dagar :)




               


Kommentarer
Postat av: Hany

À la studenté Weeei next year, så ERE MIN TUR:D klilililil haha då ska ja dra me dej på VÄRLDENS KALABALIK FEST..spiiiiiiiiiiiikat

Postat av: Josefin

FAN!! vad snygg jacka du har..
Vart kommer den ifrån?

2007-06-17 @ 17:50:27
URL: http://LilJ.blogg.se
Postat av: Jokk,

say whoot ! Där är ju jag mohaha..

2007-06-17 @ 18:09:06
URL: http://jokkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback