sommarlov or noooooot ?

jag kan nästan inte tro att det är sommarlov faktist, fast nu när värmen börjar komma fram så det börjar kännas men är bara så arg på mig själv att jag inte har blrjat emd körkortet för då kunde man ha kört upp till gransjönäs tex och badat och natt badat menneeej jag kuggade och orkade inte fortsätta, men nu har jag prov i juli igen så nu ska jag klara det som fan såå hoppas på att jag har körkort i augusti så jag slipper plugga när skolan är igång , men vill säga grattis till alla tjejer som fått sitt körkort nu efter sin 18 års dag fan va kul säger jag bara !

jag tror jag blivit crazy in you ? känner dig inte ens, men du verkar gaaaaah damn ..



SOMMARLOV TJEJER, imorrn blir det hem till lisa ochj grilla och dricka lite efter jobbet som sagt ja ;D


 damn vad jag love this girl

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan va gullig du är hjärtat! Älskar dig jessi pessi!Party all night long, all summer long.. yes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback