SUUGE

jaha ja nu har det varit väldigt nycket festande..
i onsdags var vi på utsparksfest för kunskap och det var väl helt okey, men åkte hem tidigt var någ lite för onykter för att vara kvar de vet någ emilia haha!
torsdags böev det utgång och ännu mer dricka inte så bra det, och har inte sovit ut op flera dagar men fortsätter och festar
fredagen var vi ute oxå var grymt kul det man kommer ihåg, men så skulle jag upp och jobba dagen efter och det fick bra det ändå :)  lördags åkte jag och natalie till sthlm till malins moster och gick på grönan men vi åkte inte vi satt och kollade på när natta moster och andra moster med barn åkte, vi checkade bara killar  och damn va heta det finns :) men sen satt vi barnvakt för mostrarna skulle ut :) sen upp tidigt imorrn för en sak.. sen påka hem och g¨direkt ut gick till teater till syster och sen fortsatte till deli och rocka lite sen vidare till otten och var faktist nykter på otten och det var fan i mig roligare än o va onykter.. men inte så kul med alla andra som ör fulla haha, men lite kul ändå! nu sitter jag hr har soooovit ut ända till halv 4 och det var underbart skönt nu ör jag på topp igen :)


JA! det gick bra !

soo druuunk





ciaaaao

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy fan va heta vi är alltså haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback