STARTSIDAN

oj oj vad veckordagarna går
fort och helgen otroligt fort ?
nu är det bara ca 4 veckor kvar till
nästa lov :) oc då
blir det åka pulka i hageby och
få svanskote ont som vanligt på vintern
när man åker pulka ...
om dagarna händer det inte mycket
rätt tråkig stad men den är mysig tycker jag
förutom att jag mest är i linlöping
för att jag går i skolan där men har tröttnat
på deras stan går aldrig dit längre ?
boring..
helgen var inte så lyckad den var mest tråkig
jag hade väl för höga hoppningar på att dett
skulle vara fett med kul ute men jesus?
but jag och emilia yrade mest omkring på otten
och sedan försvann vi ifrån varandra och så
blev det bråk.. inte lika lyckad helg!
hoppas på bättre nästa helg om jag far min
väg till gbg, Om jag får tag i pengar vill säga
för det äör lite kris nu början av mitten av månaden..
föresten fick kiki und me ryck idag och vi bestämde
att vi far till london efter att jag har gått ut min underbara
skola som blir 2010 efter allty stå hej.. jag vet jag är gammal när jag
går ut skolan :/  MEN VI FAR IVÄG TILL LONDON, OCH HON VÄNTAR PÅ
TILLS JAG GÅTT UT VILKEN MÄNNISKA HON ÄR.
för lovely my swettie.. föresten så kommer
vi ju äga med feeeeeett där nere.. leva billigt..
kaffe cigg seniorita ...jag blir så
glad bara att tänka på att vi ska åka.. u make me happy
crazy girl..
Ne nu är det dusch film och säng dags
och jaf är så sugen på någoting men vet inte vad, då vet j
ag vad det handlar om.. mina härliga dagar börja komma snart..
sleep! ciao

Kommentarer
Postat av: Kiki

röjja är bara förnamnet sweetie...
fan så trevligt du..
Luv Luv kiki

Postat av: Nattis

yes asså den 23 blir ju sjukt kul ;)

2007-11-13 @ 23:10:11
URL: http://Niwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback