Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken....

snart är det en till på en
märkelsedag
jo vanessa har äran att fylla 18  år :D
på fredag blir det partajsan!

i helgen vart det shopping
eller på lördagen för fredagen
gick jag i skolan sen ut i härliga
norrköping..
åkte upp till sthlm till natta och
hoppa på dom kl tjugo i elva på morgonen
upp och hoppa nus ka vi shoppa..
man måste verkligen gå ne heldag
i sthlm om man ska hinna med nånting
hann bara med lite utav det vi ville..
men fick iaf några tröjor köpta
två på monki och en på weekday och
en dragkedje klänning på h&m deras nya divided
äffär eller hur det stavas ? och så
får jag inte glömma en mössa på monki..
tänk att jag hade pengar kvar oxå  ?
hum men aja får väk handla upp resten i norrk..

ne nu måste jkg verkligen komma igågn med bloggen
eller har man ork till det ?
om några få dagar
ska ni få nåt kul att läsa om ist för att läs
aom vad kag gr hela tifen kan inte vara roligt..

föresten så var jag och syster hemma hos pappa
och skulle kolla ut alla kläder på vinden som har
ölegat där ett bra tag nu och så vi plockade på oss
massa med lkäder gamla men modera
hittade ett par skin brallor som jag tänkte sy om till kjol och
ha till helgen, det låter bra det! och massa myskoftor
med sköna strumps till :) det låter det..

ne nu ska jag hem till systra mi och hämta mina o.c
och se klart på dom..

HALLELUJAH
ciao amgios

Kommentarer
Postat av: anna

Bra blogg!kan du inte skriva något inlägg om hur du håller dig så fit? / Anna

2007-10-03 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback