22.14

aha nu torr jag att jag börjar få
koll på facet.. men vem fan alla
verkar gå in fört som in i bomben ?

usch börjar bli sjuk det var bara för
att jag sa när vi var hemma hosjosse
och bashar så sa jag "jag blir aldirg sjuk"¨
har faktist inte blivit det på typ två tre år ?
så nu bajsar det!

finns inte mycket att skriva om.. men men
börjar min teori den 4:e okt med natta
ska bli skönt att komma igång med det
så jag har sagt eller mitt nyårs löfte kommer
vara att få det innan januari..
vi fr väl se ifall det kommer gå !

ne nenen hjälp kissar
snart på mig bäst att jag går ..
ciao amigos

Kommentarer
Postat av: ida moe

haha du är väl van att kissa på dig gumman;)

2007-09-26 @ 15:03:17
Postat av: Erica

Nu har jag härmat dig=)Nu e håret av, fats jag tror mitt e kortare vet ej?Puss

Postat av: Erica

tack så mykt. Aa blev helnöjd. Vart ute nått i helgen då?Puss

2007-09-30 @ 20:22:54
URL: http://ericalarsson.blogg.se
Postat av: jess

hahaha ida jag ärväl väldigt van hah :D

2007-09-30 @ 21:24:28
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback