PÅ en märkelsedag

JAAAAA OCH DÅ VAR DET MALINS 18 ÅRS DAG 
i 14 min har hon varit 18 än så länge
oj oj oj vad tiden går fort att det redan är
redan är sep ? sart okt ? och snart noV?
och snart jul? det är ju nästan sjukt att alla som går
i trean går snart ut..

men tillbaka till malins födelsedag.. jag som vill komma
och gratta dig med frukost på sängen , men blir lite bökigt
för min del om jag ska ska åka till dig vid redan kvart över
sex och sedan igen åka in med 7 .. hade gärna viljat
komma där och överaska dig.. men blidde inget
and im so sorry !
men hoppas hon får en str kör i matsalen
som sjunger jag må haleeeeevvva för malin är 18
år idag! som i en enkel tulipan på en märkelsedag
ha de nära ha de näran idaaaaaag..
 snart körkort går det ryckten om? :O
eller får jag mitt före?
hhihihihih älskar dig skruttan
nu får du äntlogen gå ut laglit iaf
utan syster legg, men du är ju van att gå ut så
du känner inte ens en skillnad, eller bara att
du kommer säkert vara emr nervösare nu än
när du gick in med din syster leg för nu tror
ju vakterna att du heter sofie och nu kommer med
malin och är 18 år istället för 20 lix?
hur ska vakterna fundera ut det? men de
kan ändå inget göra tyvärr sade göran ...

men tillbaka igen, jag hoppas du får en underbar dag min älskade sockertopp
älskar dig hjärtat, mitt hjärta nu va ingen annans!

älskar dig pusss

ciao amigos..
ps en pic oxå

image609pssst, jag var först med att skicka grattis sms, så fuck off everybody peace out 8town

Kommentarer
Postat av: malin

Du är världens bästa jessica. bara så du vet det!! SÖTNOS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback