london baby

hello
i onsdags en vecka sedan åkte jag hem till sverige och hälsade på
eftersom jag var ledig från onsdagen till söndag, så då passade jag på..
natta, frida och tess kom och hämtade mig på skavsta flygplats och på löpet fick vi en böter på 500 kr, ståg lite olägligt fast de kunde man verkligen inte se, stod inte ens några skyltar.. men iaf vägen hem pumpade musik.. körde runt lite i stan hälsade på mina kära.. sedan drog vi till deli och åt och drack lite med massa tjejer . alla mina tjejer. mysigt!
sedan vart klockan mycket? eh 12 var kockan och alla drog hem, jag drog med..sov sköönt..
sedan var jag på torsdagen och hälsade på massa och sedan var de after work "fest"  i spiralen så jag följde med eftersom att jag jobbar op bik bok.. sedan  bar de av till kvällen.. förfest hemma hos mig  och hhugo som vanligt.
och fredag lördag förfest hos mig. och ut gamla vanliga norrköping.. låter som om jag varit borta i flera år ..
men sen hem iaf.. och nu är jag här i london igen och de var så skönt att komma tillbaka för  norrköping är inte roligt har jag insett, samma skit varje dag varje gång varje år, samma inriger samma falskhet samma allt :) men jag ska inte klaga så mycket, för jag har hem längtan väldigt ofta och blir depp ..men går över fort tack och lov, saknar ju vissa personer mer än andra. ush!  som mamma, ush vad jag saknar henne.. önska hon vore här.
Sussane börjar jobba lite smått nu mer än halvtid så jag har börjat ta hand om dom helt själv nu och bara vi tre..

imorgon är det en lång dag, ska vara ensam med barnen tfrån 8 till halv 9 på kvällen som idag, fast idag hade hannah dagis så då hade jag tid att fixa och trixa medans alexander sov och sådär.. men imorrn blir det fullt upp med bara dom..

nu har jag pratat med jessica w och hon ska komma hit en vecka :) och bo hos mig, de ska bli så kul..
jag längtar redan.. men tror de blir i maj eller slutet av april.. äntligen någon som kommer och hälsar på mig. blir så glad:)
och sedan på midsommar helgen så kommer  pascal syster claudia malin och nån mer kanske så då blir det att fira med dom, tack och lov vad glad jag är att de kommer hit. saknar dom .. 

I helgen ska jag och lisa ut :) kommer några hon känner som vi ska festa med? tror jag! annars går jag ut..

imorgon kommer mamma hem ifrån thailand, hon har varit borta i två veckor, och jag är så avensjuk..
jag har lite planer på vad jag kommer göra när jag kommit hem ifrån London, jag sitter och planerar för fullt..
jag har tönkt komma hem i fyra månader, tjäna ihop rätt myclet med cash och sen åka till en varmt ställe, och vara där i 3-4 månader antaglgen blir det väl thailand.. men vill hellre göra de när natalie ar slutat skolan så hon kan följa med ett tag.. eller så kommer jag hem och pluggar och tar en kurs sedan åker efter ett år..
aja de är ju bara tankar och funderingar eftersom jag inte ens vet vem jag ska åka med till thailand.. nessa va kanske på g? hoppas..

ne nu ska jag lägga mig ner och kolla på film eller läsa gossip girls bok. de va ju tydligen ännu mer böcker än 8 st så är på min 8:e nu tror jag..
sov gott, gott folk..
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback