london baby

jaha nu sitter jag här eller menar ligger ner i sängen och kollar på tv och checkar lite blogg och sånt här på internet och äter SVENSKT godis som jag fick av jessika oh pascal i sverige..
sitter och kollar på kläder på olika sidor,.. jag hittade ett par leopard brax från cheap monday för ett par månader sen eller såg på deras hemsida och frågade de i sthlm om de fått in dom, men de skulle få in dom en vecka efter, lite besviket. men nu ser jag dom här på webshop så de blir någ att införskaffa dom, men egebtligen ska jag lägga mina pengar som jag fått när jag fyllde år på tatuering :) men den är ju iofs inte så dyr.
sen hittade jag en riktig cool hemsida  so vintage för solglasögon, så de blir najs.
men måste någ skicka hem dom  ? så de får skicka till mig sen,. tror inte de går till london.  mm jätte kul att veta :)

idag är jag som sagt ledig för ska jobba, tis ons tors 8 till 21 dom dagarna så de blir att man får vila lite innan..
senledig fredag igen, så de blir antingen ut och sen på lördagen bara ta de lugnt ¨gå på bio jag och lisa:)
sedan längtar jag till nästa helg :) för då blir de riktigt röjj helg för lisa åker hem den 28 över ett par dagar
sen kommer jessika till mig :)

ush jag saknar mamma micis och natalie  :( hade så jäkla kul i helgen med dom.
kan inte alla bara flytta ner hit till london till mig ;D ..
jag saknar närhet, kom hit !

ne nu ska jag k,olla på backstreet boys som spelas på music kanal här i london.. klockrena är dom!

ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Aa hörde de hoppas ni hade kul ;)
Nea jag vet inte om de är så jävla bra, vill bort nu iaf.. SAKNAR dig gumman sjukt mycket

2008-04-14 @ 22:45:51
Postat av: kiki hej där vännen

Honey bun.. du ska dåfan inte betala för mig när jag besöker dig, fattaru väl?:D
knäppo.. sötnosen min ja ska komma.. när vet jag inte, men snarast?! får ja bo hos dej eller gäller det att jag bokar hotell? Pussilago love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback