london suprise

jaha då är jag 19 år ? och tiden ja den rusar iväg, redan 19 år..
jag tycks bli äldre och äldre. kan inte tiden stanna ett tag? eller gå tillbaka då man var 12 -13 kanske.. vore great.

Torsdagen var en lång dag, jag jobbade från 8- 21 med världens ondaste käft..
men de gick bra.. när jag slutade hade jag och abby bestämt att vi skulle hitta på något för lisa hon jobbade så då skulle abby ta mig till något coolt ställe som jag skulle tycka om alot.. jag åkte in till soho och möte abby, vi körde tv-spel och jag vann självklart..nedå oavgjort! sen var de the nexr step vi skulle till leciestersquar (tror jag skrivit rätt)och gå på något som hade med ljus och ljud och göra? jag fattade inte en skvätt,något nytt ställe, sen började jag fatta vad det var, de var nog ett eller en bio salong av något slag och så trodde eller tänkte att de va stolar som skulle röra sig osv.. men abby sa bara nee de är en suprise så du får se vad de är.. jag bölev lite argt nyfiken, men abby ringde sean och skulle fixa så vi kom in på stället.. men sean och hans "kompis" som var så packad visste knappt vart dom var så de tog ännu längre tid, och jag blev rastlös och vi stod och vönta och vänta.. men så helt plötsligt så sa abby "men kom vi går och sätter oss så länge, på en pub eller något för sean och de skulle in någonstans" s¨å vi gick in till stället vi alltid är på, jag kallar de moonligt. men de heter något annat.. men så sa han vi letar efter sean och dom så gick jag upp för en stoooooor lång trappa och där ser jag ett stort krull ? :O och tänkte fan vad lik hon är natta och när jag kommer närmare så är det natta syster och mamma:D ..
jag tror jag aldirg blivit så överaskad i hela mitt liv och att dom kom hit utan att säga något och jag inte fatta ett skit ? och abby lurade mig stenhårt? hum.. de fattade jag inte.. men ibland anade jag men ändå fattade jag inte..
ush jag blev så himla glad, jag har aldrig varit så glad eftersom jag inte sett dom på läönge, iaf inte min älskade mamma..  mamma och mix åkte hem, de är old haha.. så vi fyra stack till aquarium som de heter som ör öppet till 10 på morgonen men vi stanne inte länge, för de vara bara psyka in the head där, påverkade personen som ståd och röjde och var vilsna på dansgolvet som jag och natta drev med,, fan vad jag saknar natta , vi på dansgolvet .. :(
natten på torsdagen log jag bara och log hela natten :)
en sådan trygghet att ha mina tre bästa i världen i london. det gick inte förklara.. nu saknar jag dom för mycklet och vill bara hem och krama om dom hårt och bara få vara med dom hela tide, och alla andra där hemma.. men hoppas att de går bort snart, för annars klarar jag de inte..

fredagen blev stooooor shopping för mig och mina bästa..
vi hade en jätte bra dag, vi satte oss och åt och jag fick presenter av pascal och jessika och sedan syster ochså
och världens godaste bullar av min käraste mormor.. längtat efter dom!
blev en lång dag och mix lisa och natalie åkte hem före oss för de orkade inte gå längre, men mamma och jag är shopaholic så vi klarade ett bra tag till, men på väg ner mot lite andra ställe än så kommer de fram en kille och frågor om någon plåtning+ den här gången försökte jag att höra vad han verkligen sa.. så de var någon modell grej, men gav nr så får vi se vad som händer..
kvällen på fredagen var galen, jag har aldrig varit så full och aldirg haft på mig ett par high heels , så fy fan vad jag vinglade och jisses vad lång jag var:S hatar att vara lång, fuck it! men de funkade.. ska visa bild på de hig heels jag köpt, chock att jag köpt höga klackisar.
men fredagen var KLCOKREN.. går inte förkara..

lördagen på morgonen var inte riktigt rolig den, grät för att mamma, syster skulle åka hem :(:( ville verkligen inte det!
så jag ocg lisa gick och köpte fyra filmer på hvm och satt hela lördagen
och nu söndag gick vi till en opub och kollade på united mot arsenal, tror jag blrjar bli som lisa, rikigt fan av arsenal, sitter och skirver på puben och dricker öl, jisses.. men roligt var det.
nu sitter jag här och är ledig imorgon :) får hitta på något roligt, ska inte sova bort hela dagen varejfall.. nu ska jag kolla tv..

måste säga att jag var väldens gladaste när ni kom och överaskade mig.. jag är fortfarande överglad och vill bara komma hem till er och krama om er :)
jag hoppas ni har det bra hemma, jag längtar hem till er ..

om två ochen halv vecka kommer jessika hit :)
jag älskart.

ha en bra vecka..
cioa jess

               image747 ne de tar ju så förbannat lång tid att lägga upp bilder, så de får bli fler någon annan dag då de går lite fortare :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

två oförglömliga kvällar.. du är guld värd å hoppas vi överraska dig till max..

2008-04-13 @ 23:48:56
Postat av: jenny

vilken trevlig suprise:) va gulligt! och, grattis i efterskott sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback