london

min helg var fucking great :)
london är to good too be true.

jag sitter här med lisa vi kollar liverpool arsenal och dricker
öl på mitt rum, men de går inte så pass bra för mig att dricka eller
varken äta för jag har fått någon infektion i munnen?
eller va det nu är, blåsor på tungan och blåsor på tandköttet mina tänder gör ont, och mamma
tror jag kommer tappa dom, plus att min mandlar är uppsvullna som in i helvete
och typ inag smaklökar och på köpet har jag fått en glugg mellan tändern:s fatta den ! tänderna har flyttats.

dagarna går enormt fort, och de är jag glad för :)
sjukt roligt, för inväntar bara helgen vare måndag :)
och onsdag redan imorgon och fredag fyller jag till o med år :)
19 år, hate the age.. vill vara 20 istället men ändå inte.. vill inte bli stor
fort :)

idag var jag inne i ealing med hanna och alexander och gick in och hittade tre par skor, och alla var rosa:S
vet inte vad som flög in mig, men rosa hello ?  not my kind of colour..
sen så köpte jag ett par high heels i helgen på river island, ett par lila :) och jag hade på mig dom i helgen, jag kunde knappt gå, pain in my fucking feets. fan vad ont de gjorde:)  vill man vara fin får man lida pin som sagt..
sen får jag inte glömma att jag köpte en liten söt kjol till hanna med blommor på.. :)

ne nu ska jag se till lisa för hon är lite frustrerad över matchen :D
liverpool fick preic en straff .. hahaha fattar noll..
och där satte dom sin poäng 3-2

sen är jag typ hyper glad.. för jessika har bokatr biljetty hit :) 1.e maj till 9:e
hon ska vara här i en vecka .. faaan vad jag längtar..

love xx j


Kommentarer
Postat av: kiki hej där vännen

älskling, ingen inbildning här inte.. han är min .. o vi ska älska till shayne ward.. guuurr....
ja klart ja ska komma om de finns pengar kvar:)
Häng med mig till kroatien annars fan? gratis boende tackar man la inte nej till? NEE just de tänkte la de. puss på nos!

Postat av: Nattis

mm de ska jag... tänker på henne mkt men vet att hon vill att jag ska ha de bra & roligt så har de för hennes skull...
att komma till london skulle ju vara sjukt nice...

haha mm de e rätt de e bara & kolla in claudia så vet man att hur gammal man än blir så ska man fortfarande ha barnet inom sig...

Fan jessi så du fyller snart... hoppas du får en bra födelsedag =).. ska du hitta på nåt kul???

puss

2008-04-09 @ 07:04:55
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: malin wes

Hej älskling, skönt att du trivs men du ska veta att du är sjukt saknad. Du fyller på fredag, kan jag få ditt londonnummer? messa mig det så jag kan höra av mig till dig för internet funkar inte hemma så kan ju inte prata med dig via msn :D Älskar dig !! mw

2008-04-09 @ 13:12:56
Postat av: julia.

huhuu.NICE BÄÄJB!
nää,min syrra bor där..
men till hösten har ja tänkt flytta dit :P
KISS.

2008-04-09 @ 20:53:32
Postat av: FridaRunnman

GRATTTIS ÄLSKLING PÅ 19ÅRS DAGEN :D:D HOPPAS DU FÅR DEN BÄSTA DAGEN, OCH JAG ÄR LEDSEN FÖR ATT JAG INTE FÅR FIRA DEN MED DIG

2008-04-11 @ 12:59:06
Postat av: Nattis

Grattis Jess.... Ha de så himla kul & hoppas du blir glad på din födelsedag I know somthing som kommer göra dig sjuuukt glad =)

2008-04-11 @ 21:45:24
URL: http://Niwe.blogg.se
Postat av: lovisa*

Grattis i efterskott!! och krya på dig! hoppas allt är bra bortsett från era sjukdomar.... puss på dig gumman

2008-04-13 @ 14:00:48
URL: http://lovisastjärnan.blogg.se
Postat av: jess

okey gumman..
men du ringde ju mig och jag blev jätte glad:D
duärbäst min stjärna :)
min friend.. saknar dig..¨
men du kommer ju snart hit..
älskar dig sjärt

2008-04-14 @ 15:07:22
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback