london

image433

me and lisa in loooondon foo shoo..

måste faktist sitta här och erkänna att jag saknar hem massa och
jag vill hem ? jag vill hem till mamma till min mormor och farmor syster och nátalie och mina andra
vänner.. men detta är ju som sagt en gång i livet man gör de här, eller kanske inte den enda men så ungt..
men jag kanske bara inne i en period nu, för jag har mens nu oxå..
men jag saknar vissa personer..  saknar faktist att jobba på bik bok..
de är mycket sakna nu..
hoppas de går över snart så jag inte får panik :)
men jag älskar london, jag älskar de verkligen!

snart ska jag gå till tatuerare här i london och göra en cool, jag kommer visa bild sen hur den kommer se ut..

ne nu ska jag fortsätta äta godis och kolla på film eller tv..

puss


Kommentarer
Postat av: vanessae.blogg.se

saknar dig hjärtat ! :$

2008-04-16 @ 08:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback