jess. hosnatta

sitter hemma hos natta hon är galen , just nu står hon ochs minkar sig och bredvid henne har hon lagt sina leggins och hårblåsarn i tightsen för att dom ska torka. alltså ?! hoppas dom börjar brinna..  natta hämtade upp mig och vi kökade mat poch bullar till efterrätt, jag är som en fattig student nu fan.. jag lever på pepparkaksdeg och pigelinglassar. bästa..

vi har fått in dom håliga byxorn på bik bok nu, u just got 2 love them. ska visa bild på dom, men ej nu , inte hemma..
dom är grymt snygga.. gaah. sen kommer vi snart fpå in alla neverdenim jeans. bik bok har lyft sig som fasiken.

idag har jag vart och solat kl 8 med claudia. kände att det behövdes som fan.   och att jag var uppe så tididgt det evt jag ej ..

ne nu ska vi åka på dolphins med lisa. och äta popcorn. och köpa en kaffe elle en cola...

datum för inflyttnignsfest kommer.. för de sks jag tamefan i mig ha. bara de inte blr livat attans balader blir de då .



Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå, gjorde du lilla mammi och mommo :) Saknar dem lite!!Och er såklart, men som du säger tiden kommer gå fort. Snart har det ju liksom gått 2 månader :) Åå, gumman sedan när jag är hemma i svea igen måste du komma och besöka mig ;) Då ska jag bjuda på en smarrig middag och fest :D Och du om du kommer hit så är han Che din ;) Hihi, han bor i NY så då åker vi dit och festar :D Hoppas allt är bra hemma nu iallafall och att du har fått ordning lite i lägenheten. Glöm inte att lägga upp pics sedan på den så att jag får se hur den ser ut :) Pusspuss hjärtat, lovelovelove

Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig :)

2008-12-04 @ 01:56:25
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: lisa

I love you my giirl! Jag älskar att du flyttat hit.. säg bara till när du behöver sällskap vettu! Jag lovar det.. älskar dig min pluttenutt

2008-12-04 @ 10:02:27
URL: http://lisafr.blogg.se/
Postat av: malin

har du flyttat nu ? :)

2008-12-05 @ 18:20:44
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: malin

jaa.. det vore jätte mysigt :) det får vi verkligen göra!

var bor du då?

2008-12-06 @ 20:03:40
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback