BIG LOVE

 Nu har lisa åkt. Hon åkte i söndags imorgon är
det redan onsdag och dagarna går som på ett spjut..
 tycker de är lite läskigt att de kan gå såhär fort men
man har ju vant sig, eller börjar iaf.. 
nu har jag skaffat internet dosa så jag kan föra över pnegar
och kolla på mina utgifter vad jag spenderar för mina pnegar
och jag kolla nyss och det står
DELI BAR
DELI BAR
DELI BAR
HUGO BAR
HUGO BAR
mamma - "köper du sprit bara för din pengar"
suck. inte undra på att mina money försvinner så fort..

sådär. nu är allt ready. biljetten bokad och jag måste börja
packa och jag börjar bli lite lätt nervös :) men de ska bli så grymt kul
att åka.. fast jag kommer sakna mina vänner så grymt mycket att det
hugger till i hjärtat. mina bästa tjejer.. ni är verkligen bässt, sån BIGLOVE till er!

MEN det är ju alla hjärtans dag på torsdag och så satt jag och vanessa och bestämde att vi alla tjejet skulle ut och äta på torsdag för alla är ju nästan singlar?
hoppas på att det blir ett tjejgäng iaf? whats ùp?

nu börjar gossip.
ciao aimgos

    

Kommentarer
Postat av: T

Jag gillar verkligen din "skrivarstil"
Dina inlägg blir intressanta tack vare det! :)

Postat av: kiki hej där vännen

snyft. kul att inte bli saknad då.
fuckface:D

2008-02-12 @ 22:17:21
URL: http://colorista.blogg.se
Postat av: jess

vadå inte sakna dig iddjuuutttt?
klaart jag kommer.. ;)

2008-02-13 @ 18:54:48
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback