J.A

tack för alla tips :)
det blir någmina intialer med rosa old school
text på handleden om jag nu hinner göra det
 innna jag åker, men hoppas att pappa har beställt nu
så jag hinner :)
det är iaf bestämt nu.. pratade med sussane igår och
åker nu i slutet av februari som det är bestämt
åker ifrån stockholm .. vet inte direkt datum , men blir väl den
23-28? någon gång där emmellan..
ska bli helt grymt bra.. men kommer
sakna alla här hemma så de är sjukt . men man får
ta sånthär, det händer!

love to all my friends


Kommentarer
Postat av: M

Åh shit vilken fin tröja, vart har du köpt den?:)

2008-02-04 @ 16:47:16
Postat av: Karolina

Oh, skulle precis säga som M... Sjukt fin tröja=) Det sjuka är att jag har letat efter såna adidas tröjor i snart två år.. vart finns dom? :S Och, förresten tjejen, så är du sjukt snygg.

2008-02-07 @ 23:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback