who ... at me

ja då är det inte långt kvar tills jag åker
till kära london, jag längtar såååå mycket
fast på ett sätt vill jag inte lämna mina kära..
helgen var helt okey, jag och natta fick rycket
att gå ut, så vi gick ut en sväng och röjjde på dansgolvet
och träffade på lite old friends.. som CARRO,
vi kan inte motstå varandra på dansgiolvet haha..
lördagen blev lite tuffare.. kom lite tårar
men fort tillbaka till det glada igen..
men sedan tårar igen efter lite händelser.
lördagen var helt okey, men inte allt för så
bra! när det händer saker och man blir ledsen
så vill man bara fly fly fly så fort som möjligt..
min avskedsfest är på lördag så jag hoppas att alla
kommer till mig :) och inga tårar det får de bli på söndag
isånnafall..

ska jobba tisdag och torsdag för sista gången, om jag inte
har kvar min anställning på bik bok efter
att jag har kommit hem.. de hoppas jag på för vill fortfarande
vara kvar på bik bok!

blir arg jag var nere på ldl idg och skulle köpa pigelin glass emd vanilj och vanliga
piggisar, men nee de hade dom inte ? hade bara äckliga glassar blev besviken ..
men ska någ köpa sen efter tolv då vi fått våran lön.

var ute och åt med pappa sussane linus jonna och mix igår väldigt trevligt
.. vi åt på Butlers som nattas pappa äger.. jag älskar deras mat speceillt
beaneisåsen love it! blir äta där på fredag och sedan på söndag igen..
blir många middagar nu innan jag åker. det gillar jag!

finns så många personer jag kommer sakna sönder efter..
vill inte lämna er! låter som jag ska vara borta förevigt.
men de ska jag ej ..

ne nuska jag äta mamii food..
CHING A LING.







Kommentarer
Postat av: Jessiiie :)

Babyyy!! Klart du måste vara kvar på BikBok, vi håller en plats åt dig :) båga bara lämna oss o jobbet hehe. Kommer sakna dig såååå mkt. Måste ses massor i veckan. Lämgtar tills lördag. Puss.älsk.

2008-02-24 @ 19:18:17
Postat av: Becca

hoppas du får det kanon där :) de tro jag du får. passa på och njut för snart är du hemma här igen i det vanliga, de kommer gå fortare än du tror. Sånt blir man stark av :)

btw du är modig :)

Postat av: Caroline

oohh jeesss!! haha sååå sant, crazy is what crazy do =)
du o jag :D

2008-02-26 @ 12:42:22
URL: http://carolinebackmark.blogg.se
Postat av: Josse

hur länge ska du va borta? :)

2008-02-27 @ 18:56:43
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback