london. blisters.

jag förstår inte riktigt min mun.
just nu är jag inte ett dugg förkyld och ändå har jag jäkla blåsor i munnen
och det har jag fått massa utav efter dne infektion jag hade i munnen som jag fick av ungarna.
och de är blåsor nästan hela tiden på tungen alltså. stora !
när en gått bort kommer de fram en ny med det samma.
va fan kan det vara ? ..

har just läst ut nästan alla liza marklunds böcker, gömda asyl och mias hemlighet.
går inte sluta läsa dom. jag blir nästan rädd ibland när jag läser böckerna. för att tänk om de skulle hända
dig själv en dag,. att du förlovar dig med en kille som är hemsk och om du inte lyder han så slår han dig.
i boken säger dom att i muslimska biblen får man straffa kvinnan om hon inte lyder mannen ?  va fan.. 
när hon lämnar honom är han efter henne , hotar henne ändå tills hon får flytta utomlands där hon kan känna sig säker..
tänk att få lämna allt, sin familj mor och far och sina syskon fäör att hon inte får lugn och ro. hon måste flytta för han försöker döda henne varje gång han får tag på henne.. helt ärligt så skulle jag döda honom. skulle skita i om jag fick sitta i föngelse i några år och sen komma tillbak till en trygg framtid. men sen vet man ju inte hur många år man får. . men men .. livrädd tänk om de skulle h¨ända mig. ush!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback