london . hannah modell..

aha sådär. hum va weird., kanske bara inte jag som såg dom..

ooh hannah kommer att bli en moooodeel..
igår ringde dom från ett modellargentur och ville ha med hannah på en fotosencition. eller hur de stavas.
men tyvärr så är inte hannah i england utan hon ä'r i sverige d¨å. så himla synd. annars hade hon synats i engölands klädtidningar och reklam. jag vet att hon kommer bli någon stor modell när hon blir stor för hon är så fotogenisk..
söta unge ..

ne nu ska  jag  ner och äta lunch..


Kommentarer
Postat av: sandi

Nae min lilla raring=) tack tack:) det är bara bra här, saknar dig persi:( hur har du det då? pussis

Postat av: Sofie

Hahah, neee jag kommer fasen inte ihåg det :D Det måste du VISA mid ju:D:D Hihi..Snart kommer du hem hjärtat =)

2008-07-11 @ 15:15:10
URL: http://sofiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback