london. hate rain.

sitter just nu och luktar in bulldoft,
sussane är där nere och bakar kanel bullar, snacka om att jag är helt galen här uppe
vill bara springa ner och ta med tio bullar upp..  sjukt sugen.
fattar inte vad det är med min mage? kl 7 åt jag middag och nu är jag dödshungrig igen?
whats the fucking problem ? orka att jag ska gå och äta hela tiden då. kommer ju bli lönfet.
jag har gått upp fan 5-7 kilo sen jag kom hit. inte likt mig. berodde väl mest på att jag åt chips varje dag. men så ska de vara man ska få äta vad fasiken man vill.. kvinnor som vi tänker.  man är inte ful om man är rund. man är snygg.

ne nu babblar jag på om ingenting.
i helgen ska jag åka in till camden town och checka. själv. kul.. men har man något val? nej!
någon som är i london och vill joina mig kanske? eller som vill komma nu till helgen? snälla..

aja. detta regn tar död på mig.. varför kan det inte vara sol ? jävlarinamma

Kommentarer
Postat av: Friiiida

Jess nu är det verkligen dags att komma hem, behöver ditt iver :P Det är för dött här just nu:P

LOVA MIG AtT VI HITTAR PÅ MASSA ROLIGA SAKER NÄR DO KOMMER HEM :D

2008-07-09 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback