london. hate.

JAG FÖRSTÅR INTE HUR DU ORKAR MÄNNISKA.
KAN DU BARA SLUTA BRY DIG OM MIG, VILL INTE HA MED DIG ATT GÖRA..
DE ÄR ÖVER MELLAN OSS FÖR LÄNGE SEN.
OCH SÄGER ATT DU HAR SEX MED MINA VÄNNER ?! ELLER MED TVÅ UTAV MINA VÄNNER SOM DU MINST ANAR.
OM JAG FÅR REDA PÅ ATT DE ÄR SANT NŨGON GÅNG, DEN MÄNNISKAN/MÄNNISKOR KOMMER JAG SPOTTA I ANSIKTET OCH OJ OM NI BARA VISSTE VAD.. OCH DIG DIN JÄVLA SNORUNGE SOM HÅLLER PÅ. VÄX UPP OCH SKAFFA ETT LIV. HÅLLER FORTFARANDE PÅ EFTER 5 ÅR.  HUR LÅNGT GÅR DU EGENTLIGEN..
HATAR DIG. HATAR DIG HATAR DIG HATAR DIG HATAR DIG HATAR DIG.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låt han inte jävlas jessica.. du är stark, stark stark!! Han är inte värd att öslas tid på .. älskar dig

Postat av: kiki

Baby girl.. du vet vad vi säger..

skit it.. ödsla varken tid eller energi pån.. skirv inte ens ett inlägg åt hans ära.

du är älskad av alla. det vet du

big love baby guurl..

2008-07-07 @ 17:03:28
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Henka

Förlåt asså, ska inte hålla på mera :( haha

2008-07-11 @ 21:11:04
Postat av: bay bay

aj.. f* honom! Alla diggar dig.. från sverige till london.. bevara lugnet shawty! Snart är du tillbaka i den där stan.. dåkusåpan.. Dont give in to it! När det blir för mycket o du behöver ett brejk.. Så vet du vart ska.. till staden där allt är en rollercoaster.. Jag står i kön o sparar en plats åt dig.. I'll be wating for u! bitjäääämn!

2008-07-14 @ 02:21:27
Postat av: danii him self!!

HUR ORKAR DU MÄNNISKA ?

VARFÖR LJUGA ? SKA JAG BÖRJA SKRIVA STUFF OM DIG LR? FIIINS HUR JVLA MKT SOM HELST TYP DESSA 3 DAGAR JAG EFTER 5 ÅR HAHAHAHAHA DU KANSKE BORDE TÄNKA PÅ HUR DU SJÄLV HAR VARIT. DANNE JAG HAR MOGNAT MY ASS!!!!!!!!! SIT BOBBO SIT, GOOD DOG. WOFF !!

2008-07-21 @ 17:38:01
Postat av: danii him self!!

BTW I KNOW U LOVE ME ;)

2008-07-21 @ 17:39:08
Postat av: JESS

jag diggar dig med danne ..

2008-07-24 @ 16:44:44
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback