london. damn.

dagarna springer iväg och nu är de inte ens långt kvar tills jag åker hem. känns faktist lite kosntigt efter 5 månader. men ska ändå bli skönt att komma hem nu..
igår var hannah ¨å dagiset så då passade jag på att gå in till west ealing och ealing broadway och kolla lite. så där fann jag två guldiga örhängen och två blommiga klä'nningar. helt ärligt börjar jag bli trött på blommigt ¨.. så mycket sånt. alla måste ju följa trenden och ha blommigt och stjärnigt och gladiator skor och hela köret. hatar när man ska följa, ha din egen stil för tusan.. säger jag som går och köper massa stjärnmklänningar och blommklä'nningar haha.. men jag syr iaf om dom lite.. sen var det dags att åka och hämta hannah  påvägen blir jag stoppad av en kille som jobbade för childhood. jag kom gick där med mjukis dress svettig och dan efter vagnkörandet som tar kål på min rygg..  stoppar mig och jag nej nej jag har bråttom orkar inte hålla på och sjänka pengar.
men han stoppar mig för att säga oh beautiful eyes oh cute kid, jag säger nej inte mitt barn tack tack måste gå. han fortsätter vart 'r du ifårn, jag säger sverige , och som alla säger I LOOVE SWEDEN OOH. jag bara jaja orka alla säger sådär. han fortsatte fråga vart jag bodde och hela köret, jag sa tyvärr jag åker hem om två veckor ingen ide typ, han fortsätter men jag kan visa dig runt de två sista veckorna. gå ut käka osv.. jag nej nej tack. han fortsätter are u sure , are u really sure? jag började bli lite tveksam .. för de roliga var att han var så himla fin. ljus bruna ögon afro lite längre än mig och ring i näsan, just like my style.. och inte var han mörk utan lite mulatt fast ljusare. ojh ojh, vilken chans jag skulle haft.. han kanske skulle följt med till sverige :) hahaha.. men sedan bar jag mig av och tänkte för mig själv, fan han var grymt het.kanske ska gå tillbak och ta nr:et? .. men nepp..  så kan de gå..

natta kääringen är i turklandet nu , jag är grymt avensjuk på henne. för ungefär två- tre? år sedan var vi där tillsammans båda våra familjer eller aah de bå¨de ju inte på samma hotell.. och de hängde ju inte direkt med varandra..  men jag hängde med deras familj och hade de grymt.. saknar tillbaka till de, då vi var hos frisören och han gjorde mitt hår till vitt haha så jag vat tvungen att lägga i mörka slingor . haha såg fan totallt blond ut.  festen på bergen och allt. aj aj. va jag längtar tillbaka..



fick en fråga vart jag köper mina stuff, body lotion osv..
eftersom jag bor utanför london eller väst om london så hittar man alltid billiga små gator på de områderna man bor på..
oftas så finns de inte inne i london. de finns men inte så billigt. jag bor i ealing/hanwell och de finns som en liten stad där de finns top shop primarket och sånna små butiker bara.. och sen små som jag nu kallar det "toxic" butker . ni sånna ? där brukar man hitta fynd som stora örhängen..
sedan finns det 99 penc low prices stuff affär , där allt i butiken kostar 1 pund. där hittade jag alla lotion, hawain som är väldigt dyra hemma, dock har de säkert datumet gått ut på dom därför de säljer ut dom så billigt. men de håller ändå länge..
om ni vill ha second hand, så ska ni åka till brick lane där har ni allt ni kan tänka er. fast självklart är de dyrt med second hand nu för tiden . synd faktist! sen borde ni åpka till covent garden och camden market där hittar ni second hand i stånd och butiker på små gator..  och i bricklane hart ni den stora beyond retro butiken som är fylld med allt du kan önska dig.
på portobelloroad market  tycker inte jag de finns så mycket. bara fint att gå där och kolla och kolla lite, kan finnas fina smycken.. 
och så ska ni gå till tk.maxx där kan ni hitta massa mörkes kläder till jätte billigt pris. min kompis hittade se by cloe klänning för 60 pund innan kosta den 380 pund så dit tycker jag ni måste gå. och massa märkes skor har de som är grym snygga. allt du kan tänka dig finns där ..




kan visa lite pics på kl'nningarna sen. måste rusa ner och ta hand om barnen :)

och mix ja jag köper med massa bodylotion hem till dig. men skorna pucko kan du ju ta av mig när du vill, jag andvänder inte så höga skor ofta. så go for it.. du kan ha do hemma hos dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback