london baby

hey hey hey..

jag har förbannat ont i min mage, de kan ni tjejer förstå
som måste vara med om det en gång i månade.. ush vad jobbigt det är!
men ska inte klaga..
helgen var toppen, jag och lisa började med att  gå och köpa vin tre flaskor. oj oj
fast de var bara jag som drack en hel vinare,lisa come an:d men vi kom fram till emelie
vid tio tror jag klockan var, och började pimpla vin och drack vin sedan så for vi vidare till traffik som ett ställe hette, och där satt vi bara en stund.. tyckte de va roligt folk, men jag har ett par strumpbrax som är hål i på knät ett jätte litet, o alla bara kolla på mitt hål som om jag vore dum i huvuvdet som inte gjorde något åt de:p men jag brydde mig inte.. sedan kom de fram en kille och började prata fotboll offcourse, jag sa bara prata med min kompis istället hon är fotbolls fatast. han sa till lisa "du kan inte veta vem tottenham är?" lisa asgarva och jag sa till killen , hörredu lisa är bäst på fotboll.. så ta ditt pick och pack och dra.. men vi drog istället vidare eftersom de stängde redan vid ett så vi drog till ett ställe som hette aqarium.. och vi tänkte här kommer vi inte kunna stanna länge, men vi de kom sig att de va öppet till tio på morgonen, go for it!
om ni läser lisas (resedagbok- lisafr)  så var fredagen en mkt spännande och händelsefull dag.. orkar inte skriva ..
men det är helt sjukt vad diskreta folk är här ute med droger.. fast de ska jag egentligen inte säga för de kom fram två st killar till mig.. " hey girl, wanna buy some kokain?"  no way! läs lisas.

lördagen var händelsefullrik den också.
jag och l åkte till portobello road, to the market helt bakisar va vi, och gick omkring där och såg helt flumma ut..
jag köpte en present till natta och ett par solbrillor till mig .. ett par grymma wayfares. och så hittade jag en jätte snygg t-shirt, svartochguld me like-!
men vi orkade inte gå så länge så vi åkte hem och sov ett bra tag innan de va dags igen att starta på ett nytt vin glas, ja vi hade en vinflaska kvar. så bar vi av för att träffa några vänner och skulle på en fest där man verklifen inte fick ha sneakers, speceillt inte vita. så jag tog typ på mig de finaste jag hade med mig hhaa, så blev de tillsut att vi inte gick till de partyt, utan en pub precis brevid och där satt vi ich drack och hade kul sedan skulle vi vidare.. till något place? men vet ej vart för vi var så många så vi kunde inte bestämma oss, men de blev att gå till en coktailbar som vi stannade i ungefär en halvtimme, sedan var de att gå igen för nu skulle vi till ett annat ställe helt plötligt alla ville till sina ställen:p men så skulle vi gå in men alla kom inte in pgr klädsel osv, btw dom är grymt hårda med klädsel, och jag som är sneakrs brud och inte klack, so what should u do? köpa ett par klack som jag inte gjorde, men som jag skulle.. men vi fortsatte iai I REGNET, eftersom de regnade, så mitt hår blev alldeles lockigt.. och fult.. men så kom vi till stället som vi stannade på resten av kvällen tack och lov. och det var grymt kul..
jag hade en toppen kväll och gaah vad kul jag hade..
Lisa och jag i ett nöttskal.. :D

idag måndag har träffat på sussanes mamma, som ska vara här i två veckor :)
så bra då hjälper hon mig med barnen:) hon är jätte trevlig.. riktigt glad person!
nu ska jag gå och lägga mig för imorgonen ä'r de bara jag och karin med barnen ändå tills läggdags..
sleep well..
saknar er där hemma..
jag har allt hört skvaller:D vad roligt.

x x jess
image729

                    Tar ju sån förbannat lång tid agtt ladda upp bilder. so oh no inga mer!

Kommentarer
Postat av: Henka

Deeee Jessi har blogg och massa! Livet i london leker ! ;D klockrent ! Fortsätt så ! take care ! puss å kram. :)

2008-03-17 @ 23:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback