LONDON baby

allt bara verkar eller de är bara massa prat om barn just nu, vart jag än vänder mig om kid kid kid och vart jag än läser kid kid kid.. jag får huvudvärk faktist. jag har sådan tur att jag hamnat i en VÄLDIGT bra familj, jag tycker om dom jätte mycket.. dom förstår mig om de skulle vara jobbigt med något.. idag vid matbordet så fick jag beröm..
- " jag och tristan tycker du sköter barnen jätte bra" då blev jag iaf glad:) de fick mig på bra humör. humöret har inte vart på topp idag.. ville bara säga till ubgarna håll käften och sluta fightas med mig, gå upp ur sängen och ät frukost och klä på dig.. men med dom hundögonen jag fick tillbaka så fick jag muta henne med godis för att hon skulle gå upp.. hehe vill ju vara lite extra snäll, ibland dock! inte allt för ofta.. men hon hade faktist feber och sa  I WONT MY MOOMIII .. wiiih. kul .

imorgon fredan 21 åker lisa hem till norrköping i en hel vecka . jag klänner att jag kommer bli lite ensam, men de kanske är nu jag får känna på hur de va för lisa att vara ensam ganska länge.. jag blev glad när jag såg henne första gången i london, hennes ansikte fylldes upp va glädje och mitt med .. huhu hon var söt !
men nu kan jag utforska tuben och ealing brodway bussen och allt själv, ist för att bara gå efter lisa och hänga efter henne, så nu måste jag lära mig lite själv. jag har vart lite den lata personen som alltid sagt med ex "men ne jag vågar inte ringa, kan inte du det ? " hehe något i den stilen.. men nu over ..  får hänga istället med mina grabbs in london insted of lisa.. so yeah!

ne imorgon ska jag åka in till ealing bordway och sätta mig på ett fik och skriva lite och dricka en kaffe och inbilla mig att någon sitter bredvid mig haha.. men jag kommer vara själv..
men fan egentligen är de inte pinsamt att gå själv här i lobndon, vem fan känner jag? det är ju inte diretk som norrköping hahah.. så blir skicka några brev ..

men ciao ska kolla film nu..  hittade gammal filmer här hemma hos familjen , som tex rain man shallow hall saw osv.. me like!

xx jess

image735

image736
image737
i love my new t-shirt

Kommentarer
Postat av: MANGO

T-shirten var ju ursnygg! :D

Postat av: Jenny

oj tack så mycket :) hehe. Hoppas du har det ASBRA i London? :)

2008-03-21 @ 18:14:40
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback