london foshoo

denna vecka har gått otroligt fort, redan fredag nu?
så de är ju ändå skönt..
denna vecka har varit mycket händelserik..
vart med barnen ensamma väldigt mycket och det har gått hur bra som helst
för en ung tjej som nästan aldrig tagit hand om barn förr på det här viset..
men jag säger igen nu att jag trivs som som bara den och jag längtar inte ens hem?
jag längtar bara efter mina älsklingar och speceillt till min underbaraste bästaste kompis natta :)
hon är guld värd, hitta en bättre människa än henne! ställer alltid upp på ALLT och finns för en där precis jämt jämt jämt när man behlver prata bara ringa och säga jag är ledsen, så är hon där och gör en glad, hon får en att må som en prima ballerina.. med hennes ord kan inge uppmuntra mig för ingen vet så mycket som natta vet om mig, lite läskigt:p men jag älskar henne som om hon vore min egen syster.. för hon är som en syster för mig! sviker dig aldrig.. finns här för dig i vilken sekund som helst.. jag är bara två timmar ifårn dig och ett telesamtal när hur vart vilken tid som helst ..
she is my soulmate sis!

åter till dagarna som har passerat förbi.. jag har de jätte kul med barnen och med Lisa .. och familjen ska vi inte ens prata om, jag älskar dom.. mamma sussane hon är som en riktig kompis och vi pratar om nästan snart allt, kanske inte allt ännu men men..
och jag har bytt massa med blöjer, blääääää! jag har vant mig vid doften nu.. innan var det inget snack om saken, jag var verklihgen nära på att svimma:s jag dog, jag fick ingen luft och jag blir så äcklad att jag vill spy när jag bara f¨r in doften i näsan eller att jag känner att jag andas in den, FY! men nu är jag van och tycker det är kul att byta..
nu i helgen blir det livat tror jag, idag fredag (klockan är över tolv här, ett hos er) ska jag träffa mli, vi jobbade på bik bok ihop.. och hon pluggar här i london.. så de ska bli grymt kul att träffa henne, hon bor på brick lane och där säger jag bara take me to the vintage, dom har de populäraste second hand/ vintage butikerna ever. som tex rhe laden showroom, som sienna miller och victoria beckham brukar shoppa loss. jag längtar tills imorrn .. ska införskaffa mig ett par klackar .. kan inte gå ut med gympa dojjor:s funkar inte så här. så hon ska visa mig runt och så hoppas jag på att ta en drink eller två? . lördag blir det portobelloroad marknaden med lisa och abby? om han skulle med, ochsedan bär det av hemmåt och göra iordnings sig för utgång i centrala london ..  själv så är jag hemma i huset i helgen, lite trist men de kan vara skönt att slippa allt skrik och gnäll från barnen.. men de är hemma igen söndag kväll, så då ska jag förbereda middag till dom hade jag tönkt, liten suprise :)
ne nu ska jag lägga mig och kolla på lite nerladdade filmer ..

återkommer efter helgen med bilder osv.. roligare då.

glöm inte att mitt nya nr är +447964481105

image723

image724

Kommentarer
Postat av: natta

love love love youuuuuuu!

2008-03-14 @ 08:30:08
Postat av: Anonym

bra där med att införskaffa sig ett par high-heels. HAHA.. på tiden my lovely model.
Me love you.

2008-03-15 @ 15:38:52
Postat av: Jessica

Hej Honey :)Hoppas du har det underbart där borta, helt underbart söta barn ju. Saknar dig massor, tråkigt utan dig, en sommar utan jessie hur ska det gå? och vill till stockholm nu nu nu, kom och gör mig sällskap, så kul sist ju. Pusss Love You girl!!!

2008-03-16 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback