london

hey you over there.

i onsdags och torsdags låg jag i magsjuka
helt matt i kroppen och mådde illa, men sedan när jag vaknade
mår jag typ totally great ? whats up ? hängde inte riktigt med i sjukdomen där..
måste nästan fått den innan jag åkte för så fort går det inte att få den och när den avlutas så fort
är mycket underligt...
men idag hälsa jag på alexander lite han har fortfarande spytt lite, så han mår inte riktigt okey än,
hannah är på dagiset .. stort sett är jag ledig idag..
men idag ska jag träffa Lisa :) äntligen.. började nästan få lite panik att jag inte fått träffa henne ännu..
inte så bra att träffa henne när man är sjuk så smittar jag henne och så smittar det till oliver .. inte kul med magsjuka barn , usch nej!

ne nu ska vi vandra, återkommer..

Nähep, blev inget träffa lisa idag :(
för magsjukan kan fortfarande sitta i och det är jobbigt om någon i lisas familj får det
och sedan har de en nyfödd bebis som inte får smittas det kan vara jätte farligt, men vi kommer ses i veckan eller så kanske vi hinner ses en stund på söndagen :) nästa helg är redan planerad.. yeah!
Så imorgon ska jag försöka ta mig till top shop helt själv från hanwell, kan inte vara så svårt..
annars får jag strosa omkring i hanwell .. eller kanske träffa några som bor här i england.,.
vi får se..
ska snart gå och äta lunch med sussane.. blir paj i ung.. se när hannah är tillbaka ska kolla om vi ska leka lite..

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback