jessica 1 december



jaha då var de dags för flytt hemifrån .. den 1 december flyttar jag till vikbolandsgatan .. min syster förra lägenhet.
hon ska då flytta och jag tyckte om hennes lägenhet så mycket att jag ville ta över den!
så nu sitter jag och kollar på soffor och tv som jag måste införskaffa mig innan jag flyttar in.. måste ju ha soffa och tv innan jag flyttar annars klarar jag det inte ! det är kul att börja komma in i vuxen livet, men fy farao vad dyrt det kommer bli. jag tjänar ju inte världens bästa men men man får väl priotera då.

funderar på denna soffa.. jätte fin tycker jag !

sen ska jessika få inreda lite i lägenheten eftersom att jag är så himla dålig på det..
med kukor och växter och ljus ljustakar osv.. 

ne nu ska jag fixa inför torsdagen då vi ska åka till norge och tävla :)

ciao..

Kommentarer
Postat av: Elin

Fasiken vilken snygg soffa :) Kul att du ska flytta hemifrån då, känns skönt va ? :D



Tack så mkt, ah jag trivs i hårfärgen en så länge ;P

Postat av: kiki

Baby i told ya to come with me..

You sure did a BIG mistake.. But hey maybe next time... OH MY GOD you are moving.. Iam soooo gonna come to you.. Preparty and afterparty at Jessis Place!!

2008-10-28 @ 19:12:59
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback