jesusaa

så vilket härligt vä'der vi har ute.
jag kan iaf gå ut emd mina djur gummistövlar. lucky me !

förra veckan sydde jag en kjol denim och skin, men när jag testade den efteråt, jag sydde inte feer mått, tyåsikt mig. men efteråt när jag testade den , ja hur såg den ut  haha den passade min mormor. men jag får helt enkelt sy in den lite :) men jag som tänkte ha den på mig på fredag, på sofies avskedsfest  :(
cant belive it.. du dska verkligen åka .. jag är proud !  mycket proud hjärtat. och jag ska komma till dig inbget snack om skaen. !!! 

dock inte så bra bild..  någon som har strl 42 och vill ha den ?
 



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket fynd ;)

Postat av: Jenny

den ser cool ut :) men tyvärr är den nog lite stor åt mig med! Men de finns säkert någon som vill köpa den. :)

2008-10-15 @ 10:37:41
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback