jessica singlar

det är ju så jäkla sjukt tråkigt att vara själv jämt ?! håller ni inte med ni som är singlar ?
man sitter hemma och kollar på film själv äter glass själv man gör nästan allt själv,..
det är sjukt skönt ibland att vara singel.. men nu har de gått  2 long , jag vill ha någon vid min sida.
och jag flyttar antagligen hemmifrån snart ska jag vara själv 24/7 när jag inte jobbar. vem vill bo hos mig, girlfriends come and sleep hos mig. ne ska fan skicka in en annons i aftonbladet och se om någon nappar.

ne nu ska jag fortsätta se sex and the city då mår jag som bäst, SINGLAR ..

Kommentarer
Postat av: kiki

singel is the shit baby..

jag bor gärna hos dig.. och du jag finns alltid här för dig 24/7... sådeså Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback