can I?

oj oj vad jag är sugen på bullar.. kanel bullar eller vanillabullar..
alltså om jag skulle bo i en annan stad nu så skulle ica vara öppet och då kunde jag köpt det. men
jag kan gå till konsum men då måste jag köpa bullar i platsförpackning och lägga i ungnen och de är inte lika gött. ilandsproblem.. blööö..
nu i veckan blir de plugga teori och veckan efter de ioch veckan efter de sen blir de intensivkörning dirr och sen kanske körkort, sånt som märkts sagt innan juli iaf,.. hoppas.

ne nu ska jag dra mig och handla något. är så godissugen.

egogirl
 

Kommentarer
Postat av: lisa

jag älskar dig Jessica Maria Ackarsjö! You are strong.. den starkaste jag känner ärligt talat! Puss

Postat av: kiki

2009-04-20 @ 14:02:00
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: kiki

du äår SÅ vacker min kära!!!!

I MISS YOU!!

Ta inte sms lån för tusan!!! de är ränta på typ 30-40% inte värt de..

Love

2009-04-20 @ 14:02:54
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback