I try to reach for you

hej. kära.
leon har varit här nu i nio hela dagar, tiden går förbannat fort. han kom torsdagen 9 innan helgen och de blev mycket utgång, torsdag fredag lördag . full gång. kul som fan var de. hade en födelsedagsfest som var grym kult också. inte lika kult ute då., men de va okey. hoppas bara att leon hade kul som de såg ut o ha.. paradise för han , alla prettyfaces girls i have 2 friends . muchmore. men de va en 9 dagars upplevelse för han, aldrig arit i sverige och han ville verkligen inte ens åka till strhlm för at han tyckjteså mycket om norrköping? ? fattar ni den eller. gaaaalet.. chillin out in norrköping. nee vah.. men aja. men iaf, ingen bra lön får jagi maj och juni iaf paaaang leva fattaigt igen som alltid.
själv så blir de väl att flytta hemigen ett tag och sedan fixa en ny lya för killen jag hyr utav ska sälja lägenheten nu så f¨r ta mitt pcik o pack och sticka hem till mammi och spara pengar och ut och resa.. sounds awesome..

nu är de tomt igen, hatar verkligen att vara själv , men på ett sätt är de jävligt skönt.. men jag är en sån person som måste ha folk vid mig jämt och göra saker hela tiden, men nu på sista tiden har jag bara varit chill :s gick tex inte ut idag, iof så är jag ju lite sjuk, men vad de skulle inte hindrat mkig förr.. kanske märks att man har blviti äldre.. ush. dags för barn snart ;) not, om tio år om man har ne grym karriär. we will se. finns så mycket man ska hinna göra innnan man bloir fast med allt .. passa på!

fasiken är de ingen som är suegn på att flytta eller? jag vill flytta till sthlm :S tjäna bra med cash och leva bra och ha en nice guy vid sidan av en som man bara dör för.för här i norrk hittar man ju inte en enda kille, för då har den varitmed den och den och den och sen kommer plötsligt en kompis och blir sur för man träffar någon för hpn har vait med han och hit och dit. man kan inte träffa någon nu för tiden för att alla är med alla.. de är galet, behöver komma till storstaden ett tag..

ser att jag inte har skirivit av mig på ett bra tag här på bloggen .. om nu orkar läsa creeeeddddddddii till er..
ne dags för mig att traska till sängen kanske.. svettas ihjäl här i soffan, datorn är hot like fire..















<3

:)

Kommentarer
Postat av: Lil S

Tror det där med killar och att kompisar blir sura osv har en del med mognad att göra faktiskt...har man haft sin chans och inte tagit den så får man ju skylla sig själv. Vill killen ha dig så är ju egentligen inte det ditt problem...bara för folk att börja inse detta, skita i alla småproblem och leva livet :) Lite mer kärlek istället för allt hat och avundsjuka/svartsjuka!!

2009-04-22 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback