jessica down for you

vilket underbart väder  :) hoppas de håller i flera dagar nu.
idag var jag ute och övningskörde med trafikskolan. gick bra , åkte på landsväg. de va kul att få åka på motorväg fan, jag har aldrig gjort de och de fick fan i mig super bra.. jag är nöjd ..
sen träffade jag mallan som jag inte träffat på ett bra tag , vi drog till halvars och götta oss med glass .. mjukglass med tuttifrutti strössel mhaaaaaaaaaaraabaaa.. dirr hem till mig och kolla tv och snacka skit och ballar av stål.. haha kaninen bästa..  sen kom nattto och rizkallah snacka sunny beach om man kanske skulle dit i sommar ? bo hos rizk och bara paarta? maybe baby

nu sitter jag här och dagarna bara tickar förbi.. leon kommer på torsdag. i caaaant wait. i min engelska? hahah snacka om att jag inte är på topp. eller den inte är på topp - jises.. får göra de bästa utav situationen.. som sagt svengelska.. heh..

just ja.. sejfo en kill kompis har designat en grym kollektion ni borde kolla in.. grymma kläder... satin jackets och tishor som är grymma.. check it out..  han kommer dock med mer kläder ut på sidan så småning om när dom är ready..
 
http://borbclothing.blogspot.com/
http://borbclothing.blogspot.com/


fan någon har dragit 377 kr från mitt konto ? och jag har inte handlat något just det datumet?  och jag fattar inte ett skit ? jag beställde ju vansen de har dom dragit ifrån, och de va iofs ingen svensk sida? börjar bli misstänksam, visst 377 kr inget, men fan jag ör fattig och har inga pengar och för dom pengarna kunde jag pkt till fucking city gross och fåptt en hel kasse med mat, sooo fuck ooof dudes.. PIST OF.

ne dags för mig att sleepa..
ciao.



smile biatch.


Kommentarer
Postat av: Rizkallah

haha jessii, Vadå sunny beach?. AYIA NAPA!!!

2009-04-07 @ 20:30:15
Postat av: Jenny

Ring till din bank och kolla, dem kan se vilka som dragit pengarna tror jag!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback