jessica kan inte sluta handla. jessica som skulle spara!! icke sa nicke..

lite små grejer jag har köpt nu senaste..


inga bra bilder, kan inte ta kort på min egen fot . de ser ju helt missbildat ut, men aja..
dom är ifrån nelly iaf. ribbon heter dom och kostar 249 BARA!!
VET BARA INTE OM JAG SKA HA KVAR DOM, för dom är 13 cm och jag är redan tillräckligt låång. för hatar att vara lång



linne ifrån monki. som mina vänner vet, jag älskar leopard. 


 rosa satin skjorts, love them. leopard linnet dom . hot mama


nya never denim jeans på bik bok har vi fått in , kolla dom 499.. lite klorblekta
snyggt till sommaren..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JOOOO HA KVAR SKORNA! det är ju skit snyggt o va så lång som du, skulle göra vad som helst för att va sådär lång! lång o smal:) skit snyggt att ha sådär höra skor då juu, då blir du som en riktig modell med superlånga ben!!;)sååå snyggt!!

2009-04-03 @ 02:43:02
Postat av: jazzy

Äsch! Även om man är lång ska man kunna ha på sig klack. Jag brukade oxo hata att va lång men nu älskar jag det =) Sträck på ryggen människa =)



Ha en bra dag!

Postat av: Emelie.

Du säljer inte dem färgglada niken på första bilden? ;)

2012-03-02 @ 01:31:12
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback