smslån?

alltså hur funkar de där med sms-lån egentligen ?  jag vill veta.. måste fan ansöka om en liten summa.. måste ju få klart mitt jäkla körkort nu innan sommaren, och pengar är ju inte de bästa precis men hoppas inte räntan är så jätte hög för då blir de så mycket anatr jag.. fattar noll utav de.. men jag ansökte iaf nu och se vad som händer ? stod att dom skulle ringa upp mig? jaja fårvälse.. scary

jag vill utpomlands.. måste ta en snack med malin nu hur de blir ? om vi ska åka till rizkaka i sommar och hälsa på och festa sig lite :) man får ju tillbaka skatte pengar så de är ju perfekt till utomlands resa..






Kommentarer
Postat av: Elin

Nej blää för sms lån ! Hört om så många som satt sig i skuld skit länge, svårt att komma ur ifrån. Ta ett lån av någon du känner ist om du kan. Jag skulle inte rekomendera de där sms lånen.

Postat av: Jenny

Jessi, ta inte sms lån! det är sjuuuk ränta på det!

2009-04-22 @ 10:58:26
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är fan det dummaste du kan göra! så NEEJ! ta inte det. du är en ränta på säkert 16%. det är fan inte normalt. ta fram miniräknaren och börja räkna, så får du se vad du ska betala tillbaka varje månad :O

2009-05-05 @ 12:10:01
Postat av: John

Kolla på internet och jämförelssajter innan du ansöker om ett smslån!



Det kan bli dyrt om man inte betalar tillbaka i tid. Se till att du har pengar att betala med inom 30 dagar.

2010-04-30 @ 20:43:32
URL: http://www.akutfinans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback