sadest girl in the world

tyvärr så måste jag skirva negtiva saker i bloggen. jaaaaaag är så förbannat depp och jag vill inte vara kvar i denna stad längre.. jag vill bort bort bort bort..
så ska säga upp min lägenhet och flytta hem, men vilket utav hemmen vet jag inte.. för mamma vill ju inte att jag ska flytta tillbaka hem, så pappa ska flytta ihop med sussane så jag får bo hos mormor kanske ett tag.. men de skulle jag aldrig klara av för de är i eneby och kan ju inte komma hem sent på helgerna och skule få samtal 24/7
vet inte vad jag ska ta mig till.. im so sad.. plus att jag måste söka jobb och de verkar inte finnas några jävlajobb? vart ska man söka? är de någon som vet? lager jobb vad som helst..jag dör.

nu ska jag försöka sova , men kan inte ligger bara o tänker hela tiden!!!





Kommentarer
Postat av: monika

Usch, jag känner med dig. Så hemskt det känns att inte "kunna" flytta hem... Man känner liksom att man stör...Har du ingen kompis du kan bo hos ett par månader då? Så brukar jag och mina vänner lösa det, hur mysigt som helst. Jag har bott ihop med både emma och elin. =)



Jobb då... Det är ju inte det lättaste. Jag var arbetslös ett halvår och sökte precis alla jobb jag kom på. Jag sökte 20 jobb på mindre än två veckor. kolla upp adresserna på Internet, skicka ansökningar via brev, besök dom personligen. Sök ALLT du kan komma på. Matbutiker, klädbutiker, inredningsbutiker, lagerjobb, ALLT. Det är det enda man kan göra. Och sen är det bara att vänta...



Nu blev det ett långt inlägg, jag hoppas mina ord hjälper/värmer nåt. Och under tiden får du göra saker du mår bra av. Träffa kompisar, ät lussekatter, gå på bio, fika, GÅ UT PÅ KROGEN OCH DANSA...



Stor kram till dig darling!

/Monika

2009-12-09 @ 11:50:13
Postat av: Anonym

du har snygga strumpbyxor iaf!

var har du köpt dom? haha

2009-12-10 @ 17:16:42
Postat av: A

omsorg då? hur tråkigt det än låter. det brukar finnas jobb på hemtjänst osv... kolla upp det! ingen du känner som jobbar med det? kan få in dig på det sättet. vet att det är jobbigt, men jobb är jobb! och pengar är pengar...

2009-12-12 @ 23:49:45
Postat av: jessi

jaa men eller hur monika, visste känner man att man stör och inte känner sig hemma som man kände sig förr.. alla bor ju hemma utav mina vänner så kan tyvärr inte sova hos dom, vet att de skulle ta emot mig, men de flyttar nog snart då ska jag allt snylta lite sov plats hos dom :) hehe.. mysigt som helst :)



ska söka nu massa till hageby och alla lager för lager är ju iaf rätt kul har jag hört och bra med cash :) tack för dina ord fina monika :) dom värmde och nu blir de andra bullar..

flytta hem skaffa jobb och resa :)



hoppas allt är bra med dig finis ?



kram kram :)

Postat av: jessi

strumpbyxorma är ifrån bik bok så kom in och handla dom :) kostar 79 kr :)

2009-12-16 @ 00:22:10
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: jessi

har tänkt på omsorg väldigt mykcet, kan vara intressant med något nytt faktist, och ne har ju ingen som jobbar inom de tyvärr.. jag har dåligt med kontakter när de gäller jobb faktist..

exakt jobb är jobb men hoppas på en förändring snart , lågkonjukturen ändras väl snart på sig får vi alla hoppas :)

2009-12-16 @ 00:23:51
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback