...

jag natta  och nelly satt idag och kolla på film gick ut ibland på balkongen och tog ett par cigg fram och tillbaka.
sen efter filmen satte vi oss ute på balkongen och bara satt och prata ända till halv 2. vi bara satt och lyssna på varandra och vi fick prata ut, fast att jag inte sa så mycket satt jag och lyssnade på vad de andra sa, och satt där och bara tänkte på vad som kan hända en, vad som bara kan komma som en bomb. som bara kan explodera när som helst. hur ett liv kan förändras på en sekund, hur du själv kan flrändras som person. hur du kan sluta lita på en person hur nära man en kan stå personen.. ta vara på dem du har och uppskatta dom. att bara säga att man älskar en person ger mycket som man inte ens tänker på. bara en kram . kanske en hälsning.. ta vara på dom du har. bli inte osams med någon och sen skit it det och låt inte bara tiden rinna iväg. be om förlåtelse och bli sams.. man vet aldrig vad som händer..


ush, det är så ensamnt att bo själv :( tycker de är så tråkigt och man känner sig så ensam hela tiden..
jag önska de fanns någon jag kunde dela min tid med.. jag vill bara hitta en person och känna så som jag gjorde en gång i tiden innan jag flyttade till london .. jag vill bli kär och dela min kärlek med någon som man trivs med och har de roligt med .. jag önskar det händer... känns som jag aldrig kommer hitta någon.. men som alla säger man ska inte leta .. ta de som de kommer, men klart man letar när man vill ha en kärlek.. men men..

ska väl försöka sova..

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är så klok min skatt! :) saknar dig och det menar jag!

Postat av: Elin

Jag förstår precis hur du menar.

Och om kärleken så ska du inte leta, ta inte första bästa bara för att du saknar och vill finna kärlek. Ta din tid för annars är det lätt att det blir fel och inte alla pusselbitar faller på plats. Va kräsen och se till så att allt klaffar. Man kan inte bygga ett förhållande på bara kärlek det krävs mer en så.

2009-07-21 @ 23:33:08
URL: http://elinknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback